2017. február 12., vasárnap

Liebster Blog Award

Nagyon szépen köszönöm a díjat Samnek, a Sam's blog szerzőjéének és Virágnak, a Friends with Benefits írójának ❣

1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld be, akitől kaptad a díjat és köszönd meg neki (mondjuk ez szerintem alap)!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat (10 db), akiknek továbbadod a díjat!

Sam kérdései


1. Volt/Van több blogod is a mostanin kívül?
Igen, több is van, azt se tudom már pontosan mennyi. Egyszerre többen is dolgozok, így sose unatkozok.
2. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
Nem csak írás közbe, hanem egész nap, bármit csinálok, szól a zene. Minden jobban megy nekem, ha a fülembe üvölt valami. J
3. A saját neveddel írod a blogodat? Ha nem, miért?
Van olyan, amit saját néven írok. De majdnem mind álnéven van, de nincs igazából oka. Nekem ez így jó.
4. Magadtól, vagy egy külső tényező hatására kezdtél el írni?
Magamtól, egyfolytában tele van a fejem ötletekkel, így gondoltam leírom és úgy alakult, hogy én ezeket publikáltam is.
5. Szoktál olvasni könyveket valamilyen idegen nyelven?
Ha könyvet nem is, de képregényeket rendszerint angolul olvasok.
6. Írsz saját történetet?
Ez, a szereplők nevétől eltekintve teljesen saját. Ha a szereplőknek a nevét megváltoztatom kész egy történet. Saját világa van, saját térképe, saját múltja. De most így egyszerűbb, hogy fanfiction és talán érdeklődnek is felé(vagy nem).
7. Van olyan személy/dolog az életedben, ami inspirál téged? Ha igen, ki és/vagy mi az?
Engem igazából dalszövegek, animék, velem megtörtént dolgok, bennem lezajló dolgok szoktak inspirálni. Ha valamin sokat gondolkozom, azt leírom és felhasználom történetekhez. Személyek is vannak, akiktől megszólásokat szoktam átvenni. A legjobb fiúbarátom(bátyókám) életéből szoktam átvenni dolgokat, van, ahol saját karaktere van.
8. Van valami előrelátható célod az írással?
Igazából nem író szeretnék lenni elsősorban, de már megfordult a fejembe. Ha ezt átírnám (mint följebb mondtam, hogy a szereplőket kicserélgetni) akkor ez szerintem kiadható lehetne.
9. Melyik könyv írójával találkoznál a legszívesebben?
Igazából… Az Eragon sorozat írójával Christhopher Paolinival nagyon szívesen találkoznék. Imádom az előbb említett sorozatot, sok dologról megkérdezném. Nagy kedvenc íróm még Stephen King, de vele nem mernék beszélni, abba biztos vagyok. Nagyon tisztelem a munkásságát és nagyon szeretem az írásait, ezért tuti, hogy levegőt venni SE mernék, ha találkozhatnék vele.
10. Ha tudnál ugrálni a könyves világok között, hova mennél, ha boldog, mérges, tanácstalan, kalandvágyó, valamint viccelődős kedved van?
Könyves világokba? Fú, azt nehéz lenne megmondani. Így érzelmek szerint nem tudnék mondani könyveket, amikbe bemennék, ha éppen „depi vagyok, öngyi leszek” érzésem van, vagy ha az egész világot a keblemre ölelném boldogságomba. De úgy összességébe ahova bemennék, az az Eragon (szerelmes vagyok abba a világba és a történetbe).

Virág kérdései

1. Miért kezdtél el írni?
Ezt már följebb megválaszoltam. Túlcsordult a fejem ötletektől, nem akartam magamba tartani őket, így leírtam.
2. Van kedvenc oldalad/íród akinek az oldalát és történeteit olvasod?
Nagy rajongója vagyok egy hölgynek, akinek a neve Noel és iszonyat jó fanficitionokat ír, szerintem simán elmehetne írónak. Jó a stílusa és a dumája haláli.
Van egy blog, amit rendszeresen olvasok, a Cloud9, amit ha jól tudom 4 hölgyemény vezet és tölti fel közös vagy saját munkáikkal. Baromi igényesek a unkáik és nagyon jól írnak mind, én személy szerint legjobban Nana írásait imádom, de tényleg mind nagyon jól írnak.

3. Szereted a K-Popot?
Hoho hogy a viharba ne?! :D lassan ott tartok, hogy létezni nem tudnék nélküle. Jobbá teszik a srácok(mert főleg fiú bandákat hallgatok) a mindennapjaim a zenéjükkel, a videójikkal vagy épen a doramákkal, amikben játszanak.
4. Egyedül írod vagy van még valaki, aki segít neked írni vagy akivel közös a blog?
Egyedül, teljesen egyedül. Annyi, hogy Sam bejelölte nekem a fővárosokat a térképecskémen J
5. Miről írsz és miért pont arról?
Mindig másról. Ez például fantasy, mert én mindig is rajongtam ezért a műfajért. Legszívesebben beköltöznék az általam megteremtett világba. K-pop ficiket írok mostanába, de emellett van Csábításból Jeles ficim is, amit szintén nem szeretnék elhanyagolni, és van egy Fullmetal Alchemist ficim is, mert imádom azt az animét és mert Edward a nagy szerelmem az összes anime karakter közül :3.
6. Van valami célod az írással?
Ezzel a történettel igen, befejezni, átalakítani és megpróbálni kiadatni, de ez attól is függ, milyenre sikerül.
7. Milyen hatással van rád, ha írsz? (Pl.: megnyugtat, lekötés/időeltöltés céljából…stb.)
Mindenképpen leköt és segít még jobban kizárni a külvilágot. (amúgy is elég jól kizárom a környezetem, de ez csak rásegít) és segíti kiélni a kreativitásom. És persze jó időtöltés, és amióta írok, jobban megy a gondolataim megfogalmazása és fejlődött a helyesírásom, ez se egy utolsó dolog.
8. Mi/kik a kedvenc bandád/bandáid vagy énekes/énekeseid? És ha van akkor melyik tőle/tőlük a kedvenc dalod/dalaid?
Tyűűűűű kedvenc bandám az a BTS (Bangtan Boys/ Bangtan Sonyeondan), de kedven számom igazából nincs tőlük, mindet szeretem, de talán a YoungForever. Kedven zenekarom az FT Island, ahol is a kedvenc énekesem a frontember és ő a kedvenc színészem is Lee HongGi, tőlük sincs igazán kedvenc számom, de talán a Because I don’tknow how to love, az egy gyönyörű szám.
9. Van olyan ismerősöd, aki ír blogot?
Van, több is J
10. Mi a kedvenc színed? (Bocsi csak kifogytam már a kérdésekből...😐)
A fekete, az a nevem is (itt is, meg amúgy is). A gitártanárom megmondta, akkor nem lesz fekete a kedvenc színük és akkor nem fogunk feketét hordani, ha kitalálnak egy sötétebb színt. De ha tényleg valami színeset kéne mondanom, akkor a királykék és a piros, és van egyfajta zöld, amit nagyon szeretek.

Az én kérdéseim

1. Hány történetet írsz/írtál?
2. Milyen kapcsolatba állsz az ázsia dolgokkal?
3. Érdekelnek esetleg más kultúrák, ha igen akkor melyik?
4. Van olyan idegen nyelv, amit szívesen megtanulnál?
5. Animékkel milyen a viszonyod?
6. Szoknya vagy nadrág? Milyen a kapcsolatod az először említett, szerintem sátáni ruhadarabbal?
7. Érezted már úgy, hogy minden jobb lenne, ha nem lennél ezen a világon? (remélem nem, mert én nem bírnám ki)
8. Kávé vagy kakaó?
9. Hogy állsz a fantasyhoz?
10. Ha választhatnál, milyen világban élnél, ha ebből már eleged van?

Akiknek küldöm :3

Daenerys Armstrong - Áldásból átok Nagyon szeretem ezt a történetet, szóval folytasd hamar!!!! :3
Zsuzsi - My Heart blog írója :3 Minden történeteted imádom, szóval várom a folytatásokat nagyon.
Sári - A valós élet Imádom a történeteid, amint időd lesz folytasd, nagyon szeretem mindet, de főleg ezt a cukiságot! :3
Nita - I wanna know: Can we be heroes? Nagyon tetszik, hogy történelmi, a stílusa és a kidolgozottsága is, nagyon várom, hogy mi lesz belőle. Nagyon vonz a történelem, úgyhogy engem már a prológussal megvettél! :3
Noel - A Different History Több történeted is van, de nekem ez a nagy kedvencem és mivel befejezett ezerszer újra tudom olvasni végig :D Imádom minden munkád, úgyhogy abba ne hagyd!
Justalive Alien - AJ. fictions Who I am? Rendszeresen zaklatlak téged/titeket kommentbe a másik fiókomról (Rias :P) és elmondhatatlanul tetszik a témája a sztorinak, várom már nagyon ^^
Dr.Huncutka - A volt szomszéd srác Huncutkám, téged is megdoblak ezzel a díjjal, mert megérdemled ;)
Cloud9 Csajok, ti szerintem mindenkinél jobban megérdemlitek ezt a díjat. Tudom, hogy kis dolog, de ezzel megpróbálom kifejezni, mennyire rajongok a munkáitokért.
Sinori Kiri - You are My death Erre a történetre nincsenek megfelelő szavak... annyiszor leírtam már ide, de imádom!
Zsófi & Laura - Little Butterfly Nagyon sajnálom, hogy már nyár óta nem folytattátok, de kivárom mindenképpen, mi lesz a vége a sztorinak!

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat! ^^

1 megjegyzés: